30 de zile gratuit, fără nicio obligaţie
Apoi poţi alege unul din următoarele pachete,
în funcţie de nevoile tale:
MODULE INCLUSE ÎN PACHET | 5€Facturare STANDARD utilizator / lună | 9€Facturare PLUS utilizator / lună | 15€Gestiune STANDARD utilizator / lună |
FACTURAREvezi detalii |
|||
RAPOARTE DETALIATE VÂNZĂRIvezi detalii |
|||
FACTURARE AUTOMATĂ CONTRACTEvezi detalii |
|||
EVIDENȚĂ FACTURI ȘI PLĂȚI FURNIZORIvezi detalii |
|||
GESTIUNE STOCURIvezi detalii |
Pachetele includ:
- Număr nelimitat de facturi lunar
- Sabloane variate pentru facturi şi opţiuni multiple de personalizare
- Backup zilnic automat
- Acces securizat la aplicaţie prin HTTPS similar cu soluţiile de Internet Banking
- Acces la aplicaţie de pe orice computer, tabletă sau smartphone conectat la Internet
- Suport tehnic gratuit prin email şi telefon
- Actualizări şi îmbunătăţiri ale aplicaţiei pe durata abonamentului
Preţurile afișate nu includ TVA și sunt per utilizator. Utilizatorii sunt acei angajaţi din firmă care au nevoie să lucreze simultan în aplicaţie, fiecare din contul său.
Abonamentul se poate plăti lunar sau în avans pe 6 sau 12 luni. Pentru plata pe 6 sau 12 luni oferim discount de 10%, respectiv 25%.
Pentru pachetele care includ facturare automată, preţul este valabil în limita a 250 de şabloane de facturi recurente.
Dacă doriți mai multe conturi de utilizator, vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă personalizată.
Plata se face în lei la cursul BNR, prin transfer bancar, pe bază de proformă, sau online cu cardul, prin serviciul MobilPay.