Studii de caz

Soluţie: Gestiune şi facturare

Domeniu de activitate: Firmă de distribuţie produse profesionale de curăţat

Specificul activităţii: Firma îşi distribuie şi comercializează gama de produse către clienţi companii din diverse regiuni ale ţării, prin agenţi de vânzări regionali.

Avantajele folosind Conteq: Agenţii de vânzări pot emite facturile direct de la client, pe laptop sau tabletă. Facturile emise de agenţii de vânzări din diferite locaţii sunt centralizate automat şi vizibile în programul de facturare în timp real. Astfel, managerul firmei, indiferent unde se află, poate urmări cu uşurinţă vânzările şi are la dispoziţie date actualizate în timp real privind activitatea comercială a firmei. De asemenea, managerul poate urmări stocul de produse disponibil în orice moment pentru fiecare agent în parte şi poate lua decizii de reaprovizionare în timp util.
În plus, acesta poate genera situaţii detaliate privind produsele vândute, distribuţia geografică a vânzărilor, precum şi performanţa fiecărui agent - ce vânzări a realizat, ce sume a încasat, restanţe de plată.



Soluţie: Gestiune şi facturare

Domeniu de activitate:Firmă de comerţ piese şi echipamente

Specificul activităţii: Firma îşi distribuie şi comercializează gama de produse preponderent prin intermediul magazinului online, dar deţine şi un mic magazin fizic.

Avantajele folosind Conteq: Firma îşi urmăreşte cu uşurinţă stocurile din magazinul online şi din punctul de vânzare. Programul centralizează automat documentele de gestiune – recepţii marfă, facturi, transferuri – din ambele canale de vânzare, oferind totodată şi o evidenţă clară pe fiecare gestiune în parte. Programul de gestiune oferă rapiditate şi flexibilitate în administrarea optimă a stocului, administratorul firmei având posibilitatea de a transfera cu uşurinţă stocuri din magazinul online în magazinul fizic, iar documentele de gestiune sunt întocmite automat. Stocul este actualizat după fiecare document de vânzare – factură la magazinul online şi bon fiscal la magazinul de desfacere, programul de gestiune fiind conectat la casa de marcat.



Soluţie: Facturare

Domeniu de activitate:Servicii către clienţi companii

Specificul activităţii: Firma oferă servicii specializate către clienţi companii, pe bază de contract. Tarifele sunt stabilite şi negociate individual, iar facturile se emit lunar sau trimestrial, la data stabilită prin contract.

Avantajele folosind Conteq: Pentru a gestiona numărul mare de facturi emise lunar şi condiţiile contractuale stabilite individual cu fiecare client, firma şi-a automatizat emiterea facturilor cu ajutorul facturilor recurente (periodice). Astfel, pentru fiecare contract, firma a setat în program câte un şablon de facturi recurente, stabilind ziua de emitere a facturilor, frecvenţa de facturare, serviciile facturate, la preţul stabilit, iar programul de facturare emite automat facturile în fiecare lună sau trimestru, după caz, şi le trimite automat clienţilor pe email. În felul acesta, firma şi-a automatizat procesul de facturare, eliminând efortul de a revizui în fiecare lună contractele pentru a emite facturile conform înţelegerii şi eliminând riscul de a uita vreo factură pentru clienţii săi.



Soluţie: Facturare

Domeniu de activitate: Agenţie de turism

Specificul activităţii: Firma promovează şi comercializează pachetele de turism cu preponderenţă prin intermediul site-ului. Clienţii plasează comenzile prin sistemul de rezervări de pe site şi primesc pe email o factură proforma cu pachetul ales şi suma de plată. După confirmarea plăţii, operatorul agenţiei emite factura finală.

Avantajele folosind Conteq: Agenţia de turism a “conectat” programul de facturare la sistemul propriu de rezervări, prin funcţia API. Astfel, la plasarea unei comenzi pe site, programul de facturare emite automat factura proforma, pe baza datelor de identificare ale clientului specificate în formularul de comandă, şi o trimite acestuia pe email. După confirmarea plăţii de către client, operatorul generează automat factura finală din proformă şi înregistrează plata.


Alte noutăţi

Noua cotă standard de TVA de 20%

Programul de facturare şi gestiune Conteq a introdus noua cotă de TVA de 20%, aplicabila conform noului Cod Fiscal de la 1 ianuarie 2016.

Export facturi în SAGA

Am adăugat funcţia de export a facturilor în programul de contabilitate SAGA. Astfel, facturile emise în programul Conteq pot fi transferate cu ușurinţă în SAGA, prin funcţia de import.

citește mai mult

Modul nou de proforme recurente

Programul de facturare şi gestiune stocuri Conteq.ro cuprinde un modul nou de proforme recurente, similar celui de facturi recurente.

citește mai mult

Facturarea și gestiunea stocurilor mai simple ca niciodată

Conteq îți oferă libertatea de a lucra de oriunde.
Accesezi programul online, de pe laptop, tabletă sau telefon.

Testează 30 de zile gratuit

Nu descarci, nu instalezi nimic.